Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

21 kolovoza 2006

S L A K
Kada kažete slak svi koji se bave vrtlarstvom okrenut će očima jer im zadaje muke u vrtu.
Zapravo slak je vrlo zanimljiva biljka. Raste u duljinu a može i u visinu i po nekoliko metara.
Mene osobno ljuti kad mi se počne penjati uz ruže obično slijedim njegovu viticu da dođem do njegovog korijena da ga iščupam pa se on osuši na ruži. Probala sam ga pretrgnuti i moram priznati da ima iznenađujuću čvrstoću i shvaćam kako je biljkama kad ih obuhvati i omota se oko njih. Sigurno se osjećaju kao da ih davi. Pa on je davitelj u svijetu biljaka. Pustim ga da se penje po nekim grmovima jer i on ima lijepi cvijet pa smo moj neprijatelj i ja u dobrim odnosima. Saznala sam da je ukrasni slak otrovan jer ima slično djelovanje LSD-u, Bitno je naglasiti da je sjemenka opasna jer osim halucinacija izaziva i promjenu psihe degustatora te djeluje izravno na centralni živčani sustav i vrlo je nepredvidivo. Može završiti smrču
Ako imate malu djecu koja vole svašta stavljati u usta ne sadite ukrasni slak.

3 Comments:

  • At 23/8/06 1:39 AM, Anonymous Anonimno said…

    Koju li samo eleganciju i profinjenost ima taj šareni trakturić! Nisam zano ono o svojstvima. Misliš da je dobro upozoriti ovako javno na njih, jer nekima (neodgovornima) bi to mogao biti suludi izazov!?

     
  • At 23/8/06 9:41 AM, Anonymous Anonimno said…

    Dobro ti jutro i jos bolji dan zelim....

     
  • At 23/8/06 10:05 AM, Blogger Ksenija said…

    Svant,Puno sam razmišljala dali da napišem ili ne i prevagnulo je da.Mišljenja sam da o ljepotama i opasnostima treba javno govoriti.Znam da je tvoje pitanje u duhu odgovora da!! Pozdravček.
    P.S. Slijedi anđeoska truba

     

Objavi komentar

<< Home