Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

19 rujna 2006

Dunja mirisna



















Sazrele su dunje mirisne i nemogu odoljeti da ne ponovim napis o njima, molim da mi ne zanjerite na reprizi.

U mom raju sazrele su dunje mirisne. Stabalce dunje nije veliko pa me začuđuje veličina samog ploda. Kako to grane mogu izdržati?. Stavila sam sliku kako berem dunju zato jer je danas rijetkost moći ubrati dunju i vidjeti drvo dunje. Slika cvijeta dominira blogom da ga malo bolje upoznate. Ne pišem to zato da bi vas nešto naučila o cvijetu, jer kad sam ga malo pažljivije gledala upoznala sam u pravom smislu kako je cvijet dunje lijep. Pa pouka bi bila, sve na svijetu treba pažljivo pogledati da bi vidjeli ljepotu. Sjećam se da je moja baka dunje stavljala u sobu na ormar i tako unosila miris jeseni. Što kažete kada ste zadnji puta probali pekmez od dunje ? Kad stavljate dunje na ormar ne brišite njihovu patinu pa če dulje mirisati kaže Svantevid.Hvala na savjetu.(njegov link je na mom blogu)



6 Comments:

  • At 19/9/06 12:38 PM, Anonymous Anonimno said…

    Sjećam se bakinih dunja s ormara,kako sam ih zvala kao malena djevojčica...uvijek će me taj plod sjećati na nju...odavno nisam vidjela drvo ,a niti cvijet dunje...skoro sam zaboravila kako izgleda...mama mi svake godine donese dunja za pekmez,jer kako ona kaže : kćeri,ti si stručnjak za to...meni ne ide od ruke...tako se u mojoj kolekciji za zimu nađu i dunje...
    Hvala Vam za ovaj prekrasan post...Da li smijem kopirati cvijet?

     
  • At 19/9/06 7:47 PM, Anonymous Anonimno said…

    Dunje su nešto posebno! Mogu se jesti čak i sirove (u manjim količinama). Ja pojedem par kriški jer volim osjetiti taj zanimljiv okus. Pekmez doista nisam probao već odavno. Savjet, ako imate namjeru dunjom osvježiti sobu nemojte joj obrisati njenu "patinu" na kori. Zbog toga neće biti toliko sjajna na ormaru ali zato daleko mirisnija!

     
  • At 19/9/06 8:04 PM, Anonymous Anonimno said…

    Posebno asm vezana za ovaj plod...valjda mi se to vidi i po nazivu bloga, miris zrele dunje....i draga Ksenija, ja cu opet biti "bezobrazna" pa cu uzeti slike i staviti ih na svoj blog...Nadam se da smijem....Hvala ti za ovaj prekrasni post...zelim ti lijep i uspjesan ostatak dana...

     
  • At 19/9/06 9:04 PM, Blogger Ksenija said…

    aurisia pa naravno da si smiješ uzeti sliku sa bloga bit če mi čast.

    Dunja, pa to sam i oćekivala da češ napraviti pa na tvom blogu imam tako divnu zahvalu da su sve moje dunj i tvoje dunje.

    Svant hvala na savjetu stavit ču ga na blog.

    Stavit ču i link pa možda uspije da dođete po URL za slike.Idem probat

     
  • At 19/9/06 11:15 PM, Anonymous Anonimno said…

    Ajme, baš se veselim da ti to odmah moram reći! Upravo sam otkrio da je link tvog bloga sa bloggera aktivan i na mom blog hr. Konačno! Kako male sitnice znaju oduševiti! Nadalje, kako si stavila URL za one slike time si otškrinula vrata na svoj photobucket gdje ima puno diiiivnih slika i fotki! Onaj filmić je sa flora arta pretpostavljam? Ma jednom riječju -super! Sad mi je još ljepše ovo druženje i razmjena svih tih krasota!

     
  • At 20/9/06 4:45 PM, Blogger Ksenija said…

    Svant, Baš mi je drago da sam uspjela ja tebe ratveseliti, obićno je to obrnuto. Molim te pojasni mi na koji filmič misliš išla sam potražiti i ne znam da ga imam. Tu na fotobuketu sam jako dugo pa zaboravim što sam sve stavila.Netko priča o bogatstvu a
    zapravo je največe bogatstvo kad možeš netkog tako razveseliti.

     

Objavi komentar

<< Home