Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

16 kolovoza 2006

P R K O S----portulaka


Samo ime nam puno kazuje. Imala sam prilike vidjeti popločen put do garaže sa cementnim pločama koje su imale po sebi šesterokutne rupe i u njima je rastao prkos u svim bojama. Kako je samo prkosio kotačima automobila koji su najmanje dvaput na dan prolazili tim putem. Koliko samo ima snage ta biljka i ljepote to možete vidjeti na slici. Kažu da je drač ili ti korov. Iz toga proizlazi da svaka biljka može biti korov i ni jedna biljka nije korov sama po sebi, već je pojam «korov» zapravo psihološka kategorija i rezultat je subjektivnih čovjekovih mjerila. Još jedno iznenađenje. On je jestiv!! Njegovi mesnati listovi jedu se na salatu a on je blago kiselkasto-slanog okusa. Ukiseljeni ili osušeni listovi se koriste kao začini. Bila mi je posebna čast upoznat vas sa tvrdoglavom biljkom kakva sam i ja ponekad.














2 Comments:

  • At 18/8/06 11:24 PM, Anonymous Anonimno said…

    Ma prkos je prava legenda-to se zna! Toliko je prkosan da skoro da bi mogao izrast i iz džepa (šala). Svojedobno sam imao jednu diskusiju oko cvijeta sličnog prkosu za kojeg u Istri navodno također tvrde da je prkos. Vrlo mu je sličan ali su mu latice u obliku trepavica. Ipak ovo je za mene pravi prkos kojeg si predstavila!

     
  • At 20/8/06 9:19 PM, Anonymous Anonimno said…

    ugodan ti ostatak veceri zelim, vratila sam se s odmora....

     

Objavi komentar

<< Home