Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

07 siječnja 2007

Početak je mjeseca Siječnja i taman vrijeme da počnemo obrađivati svaki mjesec kako dolazi

Siječanj najdulji mijesec u godini se naziva još i Januar prema Rimskom bogu Janusu , koji je imao dva lica jedno mlado koje je gledalo u budućnost a drugo staro koje je gledalo u prošlost.

Siječanj (Januar) je prvi mjesec u godini ima 31.dan. Korijen riječi januar je janus, rimsko carstvo bog vrata i ulaza navodno je čuvao ključeve od odaja tajni. Prvi kalendar Rimljana je imao samo deset mjeseci (304 dana) jer su smatrali da zima nema mjesece. Nasljednik Romula Numa pompilije, 700p.n.e. je dodao Siječanj (Januar) i Veljaču (Februar) tako da je godina dobila 354 dana.

I ako je Ožujak (Mart) bio prvi mjesec

Siječanj karakterizira kamen granat ako vam je netko rođen veoma drag u Siječnju darujte mu nešto od kamena granata. Granat je najčešće u crvenoj boji i uspoređivali su ga sa košticama nara ali ima ga u cijelom spektru boja.

Granat označava, ljubav, vjernost i smatra se da onaj ko ga nosi ispunjava ga ljubavlju, neranjivošću i vjernošću!

Cvijet sječnja je karanfil

2 Comments:

  • At 7/1/07 8:27 PM, Anonymous Anonimno said…

    u zurbi ostavljam trag i najljepsi pozdrav....ugodnu vecer zelim...

     
  • At 23/1/07 1:38 AM, Anonymous Anonimno said…

    Dugo me nije bilo na tvojim stranicama (sram me je), no zato sam se lijepo i ugodno načitao novih postova koje vrijedno redovito išeš. Bravo, samo tako naprijed! (nisu svi kampanjci poput mene!) Ovaj post o siječnju donio mi je puno korisnih informacija pa se sjetih kako imam i nešto za tebe, no to ću ti ipak poslati mailom Pozdrav! :)))

     

Objavi komentar

<< Home