Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

03 svibnja 2006


Pasiflora
Isusova kruna
Ova lijepa i graciozna biljka kojoj je pradomovina Peru i Brazil, odakle je prenijeta u 17. stoljeću. Ima vrlo zanimljiv cvijet. Pet peludnica predstavlja 5 Kristovih rana, trodijelni tučak 3 čavla, a niti oko prašnika krunu. Zato je u narodu zovu Isusova muka, Isusova kruna, Isusovo cviječe. Svakom cvijetu nastojim dati neku simboliku a ovaj cvijet si je daje sam svojim izgledom. A da upotpunim dojam ima ljekovita svojstva uz svoju neobičnu ljepotu.

1 Comments:

  • At 4/5/06 12:07 PM, Anonymous Anonimno said…

    Lijepo je sto ljudi u prirodi mogu naci toliko simbolike, ja dugo vremena nisam volio simboliku jer mi se cinila kao nepotrebna prepreka do istine. Medutim, u zadnje vrijeme pocinjem razumijeti zasto je simbolika bitna u izrazavanju ljudi, zasto cini zivot ljepsim, cini zivot pjesmom predivnih stihova. Ugodan dan zelim!

     

Objavi komentar

<< Home