Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

06 lipnja 2006

OLEANDAR


Oleandar je za mene uvijek bio nekako u prolazu i kad bolje razmislim mi smo se sretali negdje na moru. Zapravo je zaštitni znak primorskih krajeva. Onako uspravan guste krošnje i u skupinama svih boja rastućih cvjetova možda me je ipak privukao svojim izgledom. Dosta je zahtjevan ako ga želite vidjeti u svoj njegovoj ljepoti. Zahtjeva puno sunca u punom smislu riječi. Jako je žedan po vrućini i potrebno mu je dosta vode. Godi mu prskanje po lišću i čuvanje po zimi od smrzavanja. Sve u svemu pazi mazi, pa ljepotom ću da te nagradim.

4 Comments:

  • At 7/6/06 11:34 AM, Anonymous Anonimno said…

    jel znaš možda je li istina da je opasan za pse? ja sam ga imala na balkonu i baš sam ga zbog toga poklonila.. pusa, slike su fenomenalne! :o)

     
  • At 8/6/06 11:57 AM, Anonymous Anonimno said…

    samo da te pozdrawim i danas! :o) na svoj drugi blog ( perspektiva.blog.hr ) stavila sam slike svojeg cvijeća sa balkona pa bi mi bilo drago da me na tom blogu posjetiš.. pusa!!

     
  • At 9/6/06 7:25 PM, Anonymous Anonimno said…

    Oly je krasan, dekorativan, stvoren za ugođajnu atmosferu. Inaće je vrlo otrovna biljka! Nemam ga jer mi fali prostora za zimski smjštaj ali zato uživam u njemu kod svoje sestre.

     
  • At 23/8/07 9:09 AM, Anonymous Anonimno said…

    Otrovan je i za ljude. Pa treba pripaziti na djecu.

     

Objavi komentar

<< Home