Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

09 kolovoza 2006



ZEČJE UHO - Vunasti čistac

Drago moje čupavo

Volim cviječe, pa naravno to se i vidi po mom blogu. Ima jedan cvijet kojeg ne smatram cvijetom.
Svi oni koji vole plišane igračke …. Nemojte se smijati, ja ih jako volim i malo me sram to priznati. Možda zato jer ih nije bilo u mom djetinjstvu. Skrenula sam sa teme, dakle svi koji vole plišane igračke shvatit će zašto volim ovaj cvijet. To je i jedini cvijet kojem ukradem svaki puta list da bi ga mazila i osjetila pod svojim prstima. Zovem ga zečje uho. Tako je nježan i mekan, pogledajte na slici kako samo čuva svoj cvjetić, dojmi se kao da je u mekanom jastučiću . Ta moja plišana igračka u vrtu služi kao pokrivačica tla i prvenstveno meni za igru. ( čitaj za maženje)

4 Comments:

  • At 9/8/06 10:27 PM, Anonymous Anonimno said…

    Znaš što, svi mi koji volimo pomalo smo ćaknuti ;). I ja činim upravo isto, otkinem zekaniću uho (pa ionako ih ima dovoljno) i onda njime najčešće prvom djetetu u blizini poškakljam lice!

     
  • At 10/8/06 6:41 PM, Blogger Ksenija said…

    Svante bravo, i na taj način upoznaješ djecu sa prirodom i sigurno dobiješ kao nagradu najiskreniji osmijeh.

     
  • At 17/8/06 9:46 AM, Anonymous Anonimno said…

    Ajme! Ovo je predivno! Ja sam ovisna o plisanim igrackama i jedva cekam ovu ljepoticu, mekanu i glatku smjestiti u svoj mali vrt! :)

     
  • At 17/8/06 8:23 PM, Blogger Ksenija said…

    Drago mi je da još nekoga nije sram priznati da voli plišane igračke.Pozdravček tebi.

     

Objavi komentar

<< Home