Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

17 listopada 2006















Laburnum anagyroides

Bila sam na izletu i privuklo me drvo sa neobičnim cvjetovima koji su visjeli kao da ih je nečija ruka povješala kao ukras. Saznala sam da se zove zlatna kiša. Priznajem da ima prikladno ime. Zovu ga još i zanovijet pa me podsjeća na ono baš si zanovijetalo. Ako ikada ugledate takvo drvo ne berite cvjetove i ne dirajte njegove grane sve je otrovno. Priznajte našlo je način da se obrani od šetača u prirodi.

4 Comments:

  • At 17/10/06 11:54 PM, Anonymous Anonimno said…

    O da, svakako, i meni je odavno zapelo za oko ovo "zanovijetalo-mašte". U Karlovcu ga viđam samo u arboretumu šumarske škole. Ne čudi me da si ga se sjetila (ideš redom svih mojih poslastica ;)))

     
  • At 18/10/06 9:31 PM, Blogger Ksenija said…

    Baš si zanovjetalo,od kuda da ja znam za tvoje poslastice.Šalu na stranu. Kad sam skupljala informacije na internetu odvelo me na tvoj blog i da sam htjela nisam mogla doči do informacija.Konačno da se javiš,Živiš život bravo!
    PS. Ja kod tebe nemogu ostaviti komentar bez tvoje dozvole.

     
  • At 21/10/06 8:39 PM, Anonymous Anonimno said…

    i vidis, ja bih ga ubrala, jer prelijepo izgleda...sad kad znam da je otrovno...valja biti oprezan...lijepu i ugodnu vecer ti zelim...

     
  • At 22/10/06 3:29 PM, Anonymous Anonimno said…

    zagi se odselila.. ;o))

     

Objavi komentar

<< Home