Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

16 veljače 2007



Pisala sam vam o tratinčici, pa kako sam zaboravila maslačak? Ne znam, i to je neoprostiva greška. U proljeće, poput zlatnog tepiha maslačak prekrije cijele livade. Sjećam se to mi je prva salata koju sam brala i pojela. A cvijet, on mi se sviđao ali kad sam ga ubrala i vidjela kako kapa nekakva tekućina iz njega više mi nije bio tako lijep. Ta tekućina uspješno liječi bradavice. Vjerujem da ni jedan cvijet nije poklonio toliko radosti i smijeha djeci, kao kad maslačak svoje cvjetove pretvori u prozračne lampice. Uvjerena sam da i sada kao odrasli uberete njegovu lampicu da u nju puhnete sa osmjehom na licu i uživate kao u djetinjstvu. Imam želju da uzmem njegovu lampicu i da je slikam na neki drugi meni znan način, to je druga priča, možda jednog dana.

Maslačak pojačava lučenje žuči, djeluje kao diuretik, pojačava rad bubrega, čišćenja krvi, pomaže kod liječenja gihta, reumatizma , kožnih ekcema, čireva kod pomanjkanja apetita.


Nije zanimljivo ono šta vam žene kažu,

zanimljivo je ono što prešute.

(R. M. Rilke)

0 Comments:

Objavi komentar

<< Home