Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

07 travnja 2006

Neven meni lijepo ime, koliko je lijep toliko je i koristan. Poznat je kao dragocjena ljekovita biljka.


Gledajući sliku kao da mi je pokazao sav sjaj koji izlazi iz njega poput sunca. Grije svojom ljepotom kao i svaka pjesma mog supruga, pa ću vas i danas počastiti jednom njegovom pjesmom.



Za tebe

Maštao sam kako smo se sreli
Na sunčanom proplanku sjeli
Cvrkut ptica, oko nas cvijeće
Dolje uz žubor potočić teče

Najljepši cvijet ti stavljam u kosu
K'o dijamanata nisku dajem ti rosu
Oblak skidam, pod glavu ti stavim
Šarenu dugu u krunu ti savim

Da veselije žubori, potok zamolim
Na uho ti šapćem, kako te volim
I cijeloga sebe ću da ti dam
Ne dopusti više da ostanem sam.

Ž. Zurl

4 Comments:

  • At 8/4/06 6:21 PM, Anonymous Anonimno said…

    Tako je lijepo biti zaljubljen...samo jedan brzi pozdrav

     
  • At 8/4/06 10:58 PM, Anonymous Anonimno said…

    krasno, i pjesma i slike, vas dvoje to odlicno radite...samo naprijed...

     
  • At 9/4/06 9:27 AM, Anonymous Anonimno said…

    Lijep i uspjesan dan ti zelim....

     
  • At 11/4/06 7:29 AM, Blogger Ksenija said…

    Kad smo zajedno onda smo jaći(čitaj najbolji) Mislim da se slažeš DunjA.

     

Objavi komentar

<< Home