Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

08 svibnja 2006



GLICINIJA

Wistarija ili u našem narodu glicinija dobila je ime po američkom anatomu iz Filadelfije koji je živo od 1761.-1818. Glicinija je biljka vrlo čvrsta i prodorna. Ako je ikad posadite računajte s tim da je morate krotiti, jer ona če zauzeti područje koje vi i ne želite. Pokriva mjesta koja želite sakriti i uljepšava ih svojim cvjetovima koji znaju doseći duljinu i do dvadesetak centimetara. Ugodnog su mirisa. Gliciniju bi imenovala dobrim menedžerom. Čvrstih je grana i ako nađe dobar potporanj zna se probiti, područje koje zauzme uljepša i stvori ugodnu hladovinu. Ne miruje ide dalje.
Menedžeri uzmite si ju kao simbol svoga rada. (Ali samo ako ste poput nje)


Možda mi se čini, dali je makar imalo uljepšala ovaj zid?

4 Comments:

  • At 8/5/06 5:43 PM, Anonymous Anonimno said…

    Draga Ksenija, prehaldjena sam, pomalo i sa nekim problemcicima...uglavnom, tek danas sam na blogu....ugodan ti ostatak dana zelim...

     
  • At 8/5/06 5:43 PM, Anonymous Anonimno said…

    nije anonimus, , registrirala sam se...evo jos jednom...

     
  • At 9/5/06 9:08 AM, Anonymous Anonimno said…

    Dobro ti jutro i jos bolji dan zelim...

     
  • At 9/5/06 10:11 AM, Anonymous Anonimno said…

    Ah ako ikada postanem uspjesan menadzer sjetit cu se ove ljepote :) A posto zavrsavam fakultet upravo za to, nadam se da ce postati i istina :) Ugodan dan zelim iako je nekako tmuran i kisovit, barem u ovom dijelu nase male planete...

     

Objavi komentar

<< Home