Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

17 svibnja 2006




Mlinarica (rožac)

Bijeli nježni cvjetići koje znam pod imenom mlinarica, upravo su procvali . Bila mi je želja da ih stavim na blog ali pod imenom mlinarica nisam mogla nači nikakve podatke. Svraćam na jedan blog pod nazivom, "Cvijetak mali" naravno područje mog interesa i kad tamo mlinarica pod nazivom rožac.
Iskreno, meni se više sviđa mlinarica. Kad ju je upoznala jedna moja rođaka rekla mi je, molim te pelcer, ja se djevojački prezivam Mlinar a nemam ovaj cvijet. I tako se i kod nje šire mlinarice, nadam se da če ih znati ukrotiti jer žele dominirati vrtom. Slikala sam mlinarice posađene u kružnicu da vidite kako to izgleda. Mislim da bi bilo zgodno da se unutar kruga posade akvilegije raznih boja. Cvatu u isto vrijeme i ugođaj bi bio potpun. Druga sličica je napravljena na poziv. Gledala sam kroz prozor okupan vrt posle kiše. Zadnje zrake sunca su obasjavale samo mlinarice i neznam čiji je poziv bio ali morala sam van sa fotičem to ovjekovječiti . Nadam se da če te uočiti današnje zrake sunca na mojim mlinaricama .

1 Comments:

  • At 18/5/06 7:38 PM, Anonymous Anonimno said…

    Zaista je lijepa mlinarica ovako u krug procvjetala, vesela...

     

Objavi komentar

<< Home