Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

13 lipnja 2006



Danas je dan Svetog Antuna pa neka i moji ljiljani budu u njegovu čast



LJILJAN
Zaštitni znak Svetog Antuna

Sveti Antun časti se kao zaštitnik propovjednika, siromaha, budućih majki, putnika, ribara, mornara, starih ljudi, žetvi, konja, izgubljenih stvari, pošte, brodoloma, gladovanja.
Običaj blagoslova ljiljana odobren je od Pape Leona XIII. Na dan Svetog Antuna blagoslove se ljiljani i nekada su se dijelili vjernicima koji su ih prešali i uvijek nosili u odječi kao zaštitu od mnogih nedaća. Korijeni ovog običaja dosežu do 18. Stoljeća nakon francuske revolucije.

3 Comments:

  • At 13/6/06 7:23 PM, Anonymous Anonimno said…

    prekrasni su.. neka danas čuvaju naše Vatrene.. :o)

    pusa i veliki :o)

     
  • At 13/6/06 10:25 PM, Anonymous Anonimno said…

    Današnji datum mi je vezan za neke lipe događaje ... a ljilan im baš paše ..
    Zurlice, imaš i pp i neke slike ..
    Ćao!

     
  • At 14/6/06 12:39 AM, Anonymous Anonimno said…

    To su jedini "pravi" ljiljani za mene! Svi drugi mogu bit prekrasni al asocijacija ostaje na ovome. Najprije sam ti bio malo zavidan jer kod mene su još u debelom pupu a onda sam se sjetio ;))) nekih tvojih navika :)))

     

Objavi komentar

<< Home