Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

06 rujna 2006

O G R O Z D

Kao prvo, zanima me kada ste zadnji puta vidjeli ovu bobičastu voćku ? A da vas pitam kada ste je zadnji puta probali ? Ako se ne varam, mnoge bi zatekla ovim pitanjem. Kao što sam i samu sebe zatekla pitanjem, kada sam ga zadnji puta vidjela u prodaji.? Vjerujte ne sjećam se. Ove sam slike napravila jer mi je bilo lijepo vidjeti kako sunce prodire kroz bobu ogrozda. Pregledavajući arhivu svojih slika dobila sam inspiraciju da vas pitam koja je to voćka i poznavajući sebe da ne bi imala strpljenja čekati odgovore prezentiram je na ovaj način. Bila mi je želja da one koji je znaju ugodno iznenadim a vas upoznam. Ne mogu napisati da je nešto više zdrava od drugog voća. Još samo jedno upozorenje. Bobe ogrozda su zelene boje a kad su zrele oboje se u žuto ili crveno. Ogrozd može biti i osnova umaka, te dobar dodatak plavoj ribi. Nezrele bobe ne smiju se jesti, na što je važno upozoriti djecu, jer su otrovne.

5 Comments:

  • At 7/9/06 10:01 AM, Anonymous Anonimno said…

    U prodaji ga nisam vidjela dugo....no moja ga poznanica ima na "imanju" pa sam se imala prilike s njim upoznati.
    Glede onog grmića koji cvate plavim cvijetom. Ne znam jesi li bila na ovoj stranici http://www.sumfak.hr/~botanika/projekt02065/ukrasno.htm

     
  • At 7/9/06 10:05 AM, Anonymous Anonimno said…

    http://www.sumfak.hr/~botanika/projekt02065/u16a.htm
    a ovdje je neki grmić s plavim cvjetićem ...

     
  • At 7/9/06 10:32 AM, Anonymous Anonimno said…

    Ogrozd! Kako da ne, bio je nekad neizostavna biljka u vrtovima ljudi. Sumnjam da ga se danas uopće može naći u prodaji. Imam jedan grm jaaaako star, ali moj je puno tamniji (smeđ) kad dozrije. Nisam znao da je otrovan dok je zelen? A dobro si ono rekla, kad se sunce poigra u njegovim prozirnim bobama užitak je promatrati tu čaroliju!

     
  • At 7/9/06 11:04 PM, Anonymous Anonimno said…

    stavila sam ja na svoj blog link stranice pod "ukrasno drveće i grmlje", a taj grmić je iz porodice Ranunculaceae -Clemais ×jackmanii...vjerojatno sam ti dosadna no zanima me taj tvoj "plavi krumpir" Laku noć

     
  • At 8/9/06 11:00 AM, Anonymous Anonimno said…

    dobro ti jutro i neka ti cijeli dan bude lijep i uspjesan...

     

Objavi komentar

<< Home