Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

01 kolovoza 2006

Č E S T O S L A V I C A


Čestoslavica je tako malen cvjetić ali tako plave boje da vam skrene pogled na sebe. Probala sam je slikati i upravo gledate neuspjele fotografije. Moj fotić nema za mikro slikanje i koliko sam se god trudila nede mi. Tako malen cvjetić a postigao je slavu kad su Rimljani osvojili sjeverni dio Evrope
i otkrili ljekovitost tog cvjetića, nazvali su ga lijekom svijeta. Kad bi Rimljanin htio da oda priznanje i pohvali neku značajnu ličnost, rekao bi za nju da ima „toliko dobrih osobina, kao cijenjena trava veronika jer je to bio isto njen naziv. Ne znam dali ste probali ubrati taj cvjetić ?
Ja jesam i to nekoliko puta, kad sam ga htjela približiti da bolje vidim tu divnu plavu boju koja privlači. Cvjetića nije bilo svi su pobjegli, plašljivci mali. Nijemci su duhovito nazvali ovaj cvijet „muška vjernost" (Mannentreu).


Danas sam pročitala nešto zgodno i makar nije tema moga bloga htjela bi da i vi pročitate tu misao

Snobizam je kad prođeš kroz crveno, zakočiš pred policajcem uz škripu kočnica, otvoriš prozor, pucneš prstima i kažeš: Račun, molim vas!

6 Comments:

  • At 2/8/06 12:51 PM, Anonymous Anonimno said…

    Draga Ksenija, kako je nastava zavrsila, ja sam sve manje, a sin sve vise na kompu...uspijem tek da psotavim neku pjesmicu i ponekome se javim, da odgovorim na posjetu...Nadam se da me razumijes...Nadam se da ste uspjesno priveli kraju poslove u kupatilu i da sada uzivate u ljepoti novog prostora i djelu svojih ruku...Lijep ti i uspjesan dan zelim...

     
  • At 3/8/06 3:53 PM, Blogger Ksenija said…

    Mirisdunje,naravno da te razumijem i sama sam u gužvi.Kupaona je gotova i zbilja je tuš kabina zakon, uživamo.Vrijeme za komentare imam iza ručka ili kasno na večer.Puno sam van kuče, koristim ljepo vrijeme. Hvala što si svratila.

     
  • At 4/8/06 6:50 AM, Anonymous Anonimno said…

    Veronica je magično privlačna svakome (tko gazi ovim svijetom s bar malo poštovanja i priznanja) Možda tvoj fotić i nema macro (ne micro već macro) funkciju ali dovoljan je i sam tvoj trud u nastojanju u kojem susret prerasta u pravu poeziju odnosa, :)
    Ono o snobizmu je zgodno, ja bih nadovezao da je to i klasičan primjer balkanskog "bahatizma"

     
  • At 4/8/06 9:54 AM, Anonymous Anonimno said…

    draga moja, ja ti se spremam na put pa zato tako često nisam na netu.. postavim samo svoj post i to je sve što radim za compom.. kada se vratim sigurna sam da ću opet redovito dolaziti kod tebe.. pusa!!

     
  • At 4/8/06 9:49 PM, Blogger Ksenija said…

    Svend, ovako poetičan citat možeš samo ti napisati( pišeš li ti poeziju?) Užitak za prićitati. Hvala na ispravci u pravu si.Slažem se na dopuni.

     
  • At 4/8/06 9:54 PM, Blogger Ksenija said…

    Zagice ja se ne spremam na put pa nemam vremena i sama dođem i postavim post koji sam pripremila puno prije. Dobro da vas nemam više pa mi nije problem običi vas. Topli zagrljaj, pusa i sretan put ti želim

     

Objavi komentar

<< Home