Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

05 kolovoza 2006

K R U Š K A




U Hrvatskoj kruška ima velik značaj tijekom sezone, jer mnoge kvalitetne sorte dozrijevaju tijekom ljeta i rane jeseni.Kultivacija ovog ukusnog voća datira još iz razdoblja od prije 3000 godina
No, dakako, krušku ne uzgajamo samo zbog rakije već prije svega zbog njenih ukusnih plodova koji uz ostalo sadrže i vema koristan izvor vitamina i minerala. Vlakna kruške djeluju preventivno na bolesti srca i krvnih žila. Snizuje razinu kolesterola
Ako vam se kruška nalazi u blizini i još je smijete ubrati bez straha, učinite to i zagrizite u njen ukusan plod. Najslađa je sigurno tako ubrana. Zapravo meni je bila najslađa kada som kao klinci krali susjedovu krušku. Kruška ima krhke grane i moglo bi biti, pao je sa kruške. Moglo bi biti isto. Zar si pala sa kruške, tvoj je blog o cvijeću ? Nisam pala sa kruške ali i kruška ima najprije prekrasan cvijet, pa je onda ukusna kruška. Još nešto, tko još nije čuo za rakiju »viljamovku« – jednu od najboljih voćnih rakija na svijetu. A ako se u boci ove rakije nalazi i kruška, tada boca ove rakije djeluje i posebno atraktivno.








Pa i ova kruška djeluje atraktivno

3 Comments:

  • At 7/8/06 2:43 PM, Anonymous Anonimno said…

    Njam! Baš volim kruške! Kod mene ih ima nekoliko vrsta od ranih "Petrovki" do kasnih "Tepkih" ili "Gnjilača" (koje baš i ne volim) Inače mi je pred prozorom spavaonice krošnja na kojoj se u jutarnjim satima ne zna ima li više krušaka ili vrabaca (u što si se mogla uvjeriti na nekim mojim slikama s Flickr-a) Post ti je baš po mom! Pozdrav!

     
  • At 7/6/11 1:49 AM, Anonymous Anonimno said…

    naucio puno

     
  • At 7/6/11 1:04 PM, Blogger Ksenija said…

    Divno je znati da je netko uspio od ovog nešto naućiti. Hvala na posjeti

     

Objavi komentar

<< Home