Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

09 prosinca 2006



BOŽIĆNA ZVIJEZDA

Božičina zvijezda potječe iz Meksika i u tom staništu može narasti kao grm u visinu do pet metara. Prema vjerovanju prastanovnika tog područja tu plamenu boju je dobila kada je asteškoj boginji zbog nesretne ljubavi prepuklo srce i kapi krvi su se raspršile te je iz njih je izrastao ovaj vatreni cvijet. Božičina zvijezda spada u porodicu mlječika. Mlječike čine veliku skupinu biljaka oko tisuću vrsta. Dobile su naziv po tome kada se oštete, iz njih curi latex bijele boje koji je otrovan. Ovo otrovan trebamo uzeti sa rezervom jer od naše blogerice Sandy, mačkica pojede sve listove i dobro se obliže. Cvijet te biljke je sitan žute boje a zapravo taj cvijet čini lijepim, tamnozelena boja u kombinaciji sa crvenim listovima koji se divno slažu uz božičine aranžmane. Imam prijedlog da si kupite male božičine zvijezde i složite ih u krug a u sredinu stavite crvene svijeće i zavežete ih crvenom mašnom ili zelenom. Zelena mora biti u nijansi sa lišćem od božićne zvijezde.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Citat iz knjige

Ah te supruge
Ni jedna žena nije upucala
svog supruga dok je prao suđe

3 Comments:

  • At 13/12/06 5:56 PM, Anonymous Anonimno said…

    nekoliko godina zaredom, dobijala sam je na poklon, za Bozic...i nakon par dana, jednostavno, svi listovi bi otpali...vremenom, ponovo bi se omladio jedan dio stabljike...I odustala sam od njih, uzivam ih gledati u cvjecari, u Merkatoru su na svakom uglu postavljene...meni definitivno ne polazi za rukom da iz uzgajam...lijepu i ugodnu vecer zelim....

     
  • At 14/12/06 12:00 AM, Anonymous Anonimno said…

    I meni je prošle godine zvijezda doživjela "stres" nakon što sam je dobio. :((( Svi su joj listovi naglo otpali. Navodno je to zbog nagle razlike u klimatskim uvjetima. Zvijezde koje su kod nas na tržištu uglavnom dolaze iz Nizozemske pa vjerojatno prilikom transporta malo i promrznu i dožive temperaturni šok. Ove godine imam zvijezdu po najnovijoj modi (možete vidjeti ovdje: http://www.pticica.com/slika.aspx?korisnikid=676&slikaid=13428 Iz domaćeg je uzgoja pa se nadam kako će poživjeti duže ;)))

     
  • At 15/12/06 6:28 PM, Blogger Ksenija said…

    Svant vidjela sam je, zbilja je neobična.

     

Objavi komentar

<< Home