Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

07 studenoga 2006















Izvorna klematisa i plod klematisa

Klematisa ili hrvatski pavitina II dio

Dobila sam od svog dragog prijatelja Svantevida(kod mene na blogu imate njegov link) sliku cvijeta izvorne pavitine. Nije ni malo sličan cvijetu kojeg sam vam predstavila. Ima i on svoju ljepotu. Zanimljivo viđala sam to grmlje i nisam znala da je to pavitina . Ovako izgleda njezin plod što sam opisala u prvom djelu. (staračka brada). Za pušaće zanimljivo, da su u nedostatku duhana sušili njezine izboje i frkali cigarete.

Upozorenje: Sve klematis vrste sadrže tvari koje nadražavaju kožu.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Citat iz knjige
Ah, te supruge

Obitelj se sastoji od muža
koji dobije ideju,dijece koja
je proglase neizvedivom i
žene koja ju realizira.

0 Comments:

Objavi komentar

<< Home