Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

05 studenoga 2006
















Klematisa ili pavitina

Pavitina je omiljena penjačica, cvate u vremenu kad i ruže. Biljka gizdavog držanja koja je prikladna da prekrije ružan zid i to vrlo brzo. Svojom dugotrajnom cvatnjom i ljeti će ukrašavati vaš vrt. Ova vrsta koju sam slikala djeluje osamljeno, pa sam vlasnici vrta dala savjet da kraj nje posadi žutu ružu penjačicu. Kad ocvate iz svakog se cvijeta razvije zanimljiv dlakavi plod i u nekim dijelovima Evrope ga zovu staračka brada (Old man, s beard) Meni osobno izgleda kao mali propeler koji će se svaki čas zavrtjeti na vjetru. Nadam se da sam to uspjela i slikom dočarati. Ako imate mjesto u vrtu da je dio zemlje u hladu i do toga ružan zid, ograda ili kakvo suho drvo posadite pavitinu.Ona voli imati noge u hladu a glavu na suncu.

U nastavku slijedi izvorna pavitina.Za neke če biti iznaneđenje

Citat iz knjige

Ah, te supruge.

Najbolji način da se

ženi dodjeli kompliment je

da to činite često


0 Comments:

Objavi komentar

<< Home