Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

22 ožujka 2007

Gavran je ptica kojeg se može naći na sjevernoj polutci pa sve do pustinja u sjevernoj Africi. Gavran spada u pametne ptice i jedina je naša ptica koju možete uspješno naučiti govoriti čak bolje od papige. Gavran je zaljubljenik sjajnih predmeta pa se u njegovom gnijezdu može naći šarenih stakalca, papirića od bombona i izgubljeni zlatni prsten ili lančić. Pošto voli sjajne predmete može se desiti da vam sa stola u vrtu nešto i ukrade. Bolje rečeno uzme jer za njega pojam krađa ništa ne znači. Potpuno je crn pa se upotrebljava uzrečica, crn si kao gavran. Živi u paru doživotno. Još jedno iznenađenje. Gavran je najveća ptica pjevica. Pa onaj ko ju je krstio sa tim da je ptica pjevica ili je slabo čuo ili nema sluha. Spada u rod vrana i na oprezu je isto kao vrana

Poznata je i poema Gavran, američkog književnika Edgara Allana Poa ako niste pročitali ja vam preporučam da si to pročitate.




Ova ruža je za moje pposjetitelje

1 Comments:

  • At 13/4/11 4:11 PM, Anonymous Anonimno said…

    Хвала за занимљиве информације

     

Objavi komentar

<< Home