Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

25 lipnja 2006

? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

? ? ? ? ? ? Ako je kukac, ima neobičan zadak jer izgleda kao da je po njemu perje. Ako je ptičica zar je to naš kolibrić. Zbilja neznam a voljela bi znati. Viđali smo se puno puta i koga sam god pitala nitko mi po mom Opisu nije znao ništa reči. Imala sam ovaj puta sreče da slikam to divno i neobično biče pa molim pomoć da se konačno upoznamo. ? ? ? ? ?

3 Comments:

  • At 25/6/06 7:33 PM, Anonymous Anonimno said…

    I ja sam se često puta zapitao kako li se zove taj kukac-leptirić-bumbarčić-ptičica!? No do sad bezuspješno. Divno si ga "škljocnula" jer zna biti vrlo promjenjivog smjera ;))
    Meni je procvao jedan hibridni ljiljan (valjda je to ljiljan?)-pogledaj:
    http://static.flickr.com/54/174647686_dcc4bf6879_o.jpg

     
  • At 25/6/06 10:16 PM, Blogger Ksenija said…

    Uspio si sa fotkom pogotovo sa onom gdje ti je jedan ljiljan, kao da je posipan srebrnim prahom.Kad uspiješ dobiti ono što vidiš okom na fotki to je uspjeh i ti si tu uspio.

     
  • At 25/6/06 10:25 PM, Blogger Ksenija said…

    Zagi ne mogu uplovit u tvoju luku. Ja imam link od prvog bloga pa sam preko njega išla u mirnu luku. Molim te ostavi mi link

     

Objavi komentar

<< Home