Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

15 lipnja 2006

Ovu sliku nisam ja slikala!!!!!


Kad ja dođem na Internet to mi je kao neki opijum. Zadam si zadatak da nađem neku određenu temu, ali uvijek me znatiželja odvede puno dalje jer me sve zanima. Tako sam naišla na članak o vrlo rijetkoj orhideji Ladys Slipper.Koja je zbog svoje ljepote brana do istrebljenja. U biljnom svijetu nije dobro biti lijep jer te ljudi toliko beru kao da žele da te nema. Da je barem anbrozija tako lijepa.
.Jedna od preživjelih nađena je na udaljenom brdu u britanskoj pokrajini Yorkshire te je čuvana punih pedeset godina u velikoj tajnosti. Znastveni časopis Nature objavio je da sulaboratorijski uzgojeni primjerci te orhideje uspješno presađeni u prirodu- no mjesto gdje se nalaze i dalje je strogo čuvana tajna. Zar nije divno da ima takvih ljudi koji cjene cvijet da mu pruže takvu zaštitu.

5 Comments:

  • At 16/6/06 1:43 PM, Anonymous Anonimno said…

    je, to je stvarno divno.. ali ja bi to stavila u neki nacionalni park, tako da je ljudi mogu uživo vidjeti, ali ne dirati.. :o)

     
  • At 16/6/06 4:01 PM, Anonymous Anonimno said…

    Lijepo je da ste jako znatizeljni, mislim da je to odlicna ljudska osobina jer znatizelja vodi do znanja a znanje vodi do srece i napretka. Lijepo ste to rekli da sam mozda promasio fakultet ali ipak, moj blog mozda skriva onaj kruti dio mene koji ipak postoji. Ne kazem da mi je drago zbog toga ali tu je. A i nadalje zivim u nekakvom uvjerenju da se moderni koncept uspjesne tvrtke ne svodi toliko na autoritet koliko na tim. Kod nas je to jos premalo izrazeno ali uskoro ce doci. Vidjet cemo sto buducnost donosi, ali cime god se bavio i koju god vrstu posla radio ili vodio postivati cu ljude oko sebe i znam da ce oni to osjetiti i da ce to biti jace od njihove prirodne ljenosti. Mislim da cu jednom napisati post o tome, iako ce vecini biti dosadno, pozdrav Ksenija! :)

     
  • At 16/6/06 8:05 PM, Anonymous Anonimno said…

    Da, rijetkosti treba svakako zaštititi. Danas kad imamo tako dobre fotoaparate zar uopće išta treba ubirati!? Ja sam orchis morio koje rastu u blizini moje kuće samo slikao, premda sam dolazio u napast da presadim nekoliko primjeraka u svoj vrt, jer sam zaključio ipak kako je njima najbolje tamo gdje su si same izabrale!

     
  • At 17/6/06 12:20 AM, Anonymous Anonimno said…

    Ah da jos bih htio reci da sam procitao one tuzne postove o Jezu. Rastuzili su me, toliko me je strah za zivotinje pokraj nas ovakvih ljudi. Djeca ne razumiju. Ja danas niti pauka ne ubijam, osim ako bas moram, nema smisla ubijati nesto sto je 1000 puta manje od nas i ne moze nam bas nista :) Jadan jez...bah...

     
  • At 23/9/10 6:54 AM, Blogger JagWear Design said…

    Slučajno naišla na Vaš blog. Imamo je i mi u Dalmaciji, zovemo je papučica ili bakina papučica. Predivno

     

Objavi komentar

<< Home