Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

14 lipnja 2006


Posvećujem ovaj dan našim dečkima.


Kako su dobro igrali, kako ih je ljepo bilo gledati. Kad bi i dalje tako igrali mislim da bi gledala svaku utakmicu. Čudite se ? nemojte ja sam probala dali je čovjek prilagodljivo biče , i ja sam živi dokaz da je. Radi mira u kući sam se zainteresirala o pravilima nogometa ( naravno bili je to davno) Mislila sam si zašto da se ljutiš kada je nogomet na telki, prisili se da ga gledaš i da ga shvatiš. I tako je i bilo, pa kako vidite volim gledati nogomet. Ali samo dobar nogomet. Ima to i loših (čitaj bolnih) strana, najme mene danas boli palac na nogi . Ne mogu si objasniti kako i zašto sam sa palcem udarila u staklo na stolu. Pa kako se našla moja noga gore, vjerojatno refleksno kad se pucalo na gol. A zašto su se rasipale sve grickalice po podu, nemam pojma. Moj zakoniti je samo govorio, hej stani malo, pazi, maćak lakše malo. Eto tako nam je prošlo veće a palac baš boli i neka boli ima zašto. Ajme koja utakmica, kako su samo igrali.!!!!!!








2 Comments:

  • At 15/6/06 12:39 AM, Anonymous Anonimno said…

    Moja profesorica sa sviranja klavira ima oko 55 godina i mogu vam reci da zna vise o sportu nego sto sam ja ikada znao. Kada me nesto zanima samo nju zovem, a vjerovali ili ne operna je pjevacica! Onaj pravi, lijepi i zabavni sport, bez nasilja, je predivan za ljudska bica. On podize duh, sloznost, srecu i dobar je borac protiv stresa, pogotovo ako se njime i bavimo. Nasi nogometasi su odigrali odlicnu utakmicu, a ja sam jako ljut sto blog vec 4 dana ne radi kako treba, ne mogu napisati post niti procitati tude blogove. Samo probam, vidim da ne ide i odustanem. Pozdrav Ksenija, nadam se da ce nam srediti to konacno :(

     
  • At 15/6/06 10:33 AM, Anonymous Anonimno said…

    divno si ovo napisala.. istina je, bili su hrabri i disali svi za jednoga.. pravi timski rad.. i nikako nisam razočarana.. za mene su oni najbolji.. ali ipak, najdivniji prizor je bio gledati ih dok je svirala himna.. ta ljubav u očima.. nevjerojatno.. dodala sam i ja nastavak mog viđenja utakmice.. pusa!

     

Objavi komentar

<< Home