Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

22 lipnja 2006


R U Ž A III

Provirilo je sunce, obasjalo ružu umivenu u rosi. Pupoljak na vitkoj stapki veseli se novom danu.
Zar nije djevojka kao taj pupoljak. Polako će otvarati latice i puštat omamljujući miris da privuče…..
Procvast će u punom sjaju i svoj ljepoti i to je taj trenutak kad nam zaustavi dah i kažemo, zar je moguće da postoji ta ljepota. Više nije djevojka , sada je žena i zna kada treba da se brani trnjem.

Ova ruža je za, zna ona!!!

5 Comments:

  • At 23/6/06 2:51 PM, Anonymous Anonimno said…

    Jedna od meni najdražih bajki, pripovjetki je ona os Slavuju i ruži od Oscara Wilda. Tom ekscentričnom piscu (za ono vrijeme) mnogi su imali štošta prigovoriti no mislim da nema boljih i poučnijih priča za djecu do njegovih, - posebno Slavuj i ruža!

     
  • At 23/6/06 10:26 PM, Blogger Ksenija said…

    Svantevid- Sječam se samo da je slavuj pjevao cjelu noč i ujutro si na trn ruže probo srce. Morat ču si posuditi knjigu da obnovim sječanje.Napiši mi mlim te zašto nisam mogla komentirati tvoje slike na onoj adresi. Zanima me dali bi i ja mogla tamo prezentirat svoje slike jer koliko sam vidjela tamo mogu biti u večoj rezoluciji. Tu na blogu naprimjer ove dvije roza ruže sam slikala odma posle kiše i u orginalu su prekrasne a tu na blogu gube na kvaliteti. Zapravo neznam koliko mogu biti teške da ne narušim dizanje bloga. Hvala na strpljenju

     
  • At 24/6/06 11:59 AM, Anonymous Anonimno said…

    To mi je jedna od pet najdražih knjiga! ma sve priče u knjizi su odlične, meni je ipak malo draža Sretni kraljević..
    A za ružu hvala! Kao da si mi je uživo poklonila! :o**

     
  • At 24/6/06 2:27 PM, Anonymous Anonimno said…

    Moja najdraza je bas kao ruza. Tako njezna i krhka, ali zna me ubost jako neugodno kada se naljuti!

     
  • At 24/6/06 7:21 PM, Anonymous Anonimno said…

    Ksenija, flickr je idealan za naše slikice! Tamo komentare mogu ostavljati samo regitrirani korisnici. Za registraciju treba imati adresu na yahoo (koju inaće uopće ne moraš koristiti),kako bi se mogla registrirati na flickr-u. Besplatno možeš imati 3 kolekcije slika (broj u kolekciji za sad nije ograničen)Svaka slika objavljena tamo ima svoj kod pa istu sliku (veličine koju odabereš)možeš ujedno objaviti gdje želiš-zgodno zar ne!? Što se još čeka?

     

Objavi komentar

<< Home