Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

01 srpnja 2006

G L A D I O L A
Došao je dugo očekivani dan. Bilo je borbe, palo je dosta života. Ne volim biti takva, nisu mi dali izbor. Posadila sam gladiole, anemone i dalije. Dalija je pružila listić nisam ga uspjela ni vidjeti , već ga nije bilo. Anemona je napravila pupoljak i njega su uništili da ga nisam ni vidjela. Gladiola je pružila svoj mač i bilo je u redu neko vrijeme dok nisu postali čipkasti. Recite vi meni kakva je to čipkasti mač. (Gladius znači mač ) Stavila sam svom neprijatelju sol da ga udobrovoljim da mi ne pojede sve, neka malo ostavi, ali ne. Dala sam im pivu da se pomirimo. Pili su oni pivu , izgleda da im je pasala poslije jela. Bila sam ljuta , van iz moga vrta ! Nisu me slušali, A čuju li puževi ? Bio je pun mjesec, nekako mirna noć a ja nemirna i ljuta. Uzela sam oružje. Navukla rukavice i kanticu u ruke pa ih sačekala na izlasku.
Bilo ih je pedeset i sedam. Dragi moji ja vas selim. Tu imate isto svašta za papati , Koliko ja znam u vašem prirodnom okruženju nema kultiviranih biljaka i želim vam dug i sretan život. Iz te borbe sam izašla kao da sam pobjedila a i posljedice su bile grozne ispikali su me komarci da sam se četiri dana grebla. Zato su se oni vratili za jedan dan i onako gladni napravili veliku štetu i bez soli i pive. To kako sam se ih riješila je jako tužno i nebi o tome. Anemone su uspjele pokazat svoje cvijetče, procvale su dalije osim jedne još je mala, uspjet če i ona. A gladiole vidite i sami kako su lijepe

6 Comments:

  • At 2/7/06 11:24 PM, Anonymous Anonimno said…

    A je li ta tvoja napast baš ova s kućicom ili su ipak oni ljigavi naranđasti golaći u pitanju? Kod nas ih je jedne godine bilo na stotine , ma što stotine ako ne i tisuće! I onda -nestali! Sami od sebe, bez ikakvih primjena sredstava! Valjda im je negdje drugdje bolje zamirisalo? (možda kod tebe?) ;))) A gladiola je prekrasna! Eto primjera kako niti jedna vrsta cvijća ne može SAMA biti najljepša od sviju. Sve mogu biti prekrasne kad pokažu koliko je u njima sunca i ljubavi utkano!

     
  • At 3/7/06 9:07 PM, Blogger Ksenija said…

    Sigurno si im otkrio moju adresu. Da baš sam htjela dodati da je bilo i beskučnika,došla mi je viroza i ja sam je pustila da uđe i šta da ti kažem? nešto je zahladilo i uvjerila me,da me treba ugrijati do 38,6 i sad se borimo. Ja sam tvrdoglava,morat če popustiti. Hvala na posjeti i budi mi zdravo.

     
  • At 4/7/06 1:29 AM, Anonymous Anonimno said…

    Što ono poslovica kaže - na konju dolazi na pužu odlazi? Ma to je valjda prolazna tegoba (i svaka je baka bolesna zimi a ljeti samo pravi junaci!) Drž se i ozdravi nam što prije!!!

     
  • At 4/7/06 7:59 AM, Anonymous Anonimno said…

    dakle još netko osim mene ima virozu.. ajde, sada mi je lakše.. :o) baš si kuham čaj, pap ću zamisliti da ga skupa pijemo! :o)) pusek!

     
  • At 4/7/06 7:33 PM, Blogger Ksenija said…

    Zagi, Zagi, koja dobra utjeha a ja mislila da sam jedina sa seksi glasom. Pa dobro sada smo dvije.Dižem šalicu šaja da se kucnemo.Kako možeš pročitati tu iznad od Svantevida, mi smo junakinje.Pusica (očiščena od virusa)i brzo ozdravljenje.

     
  • At 5/7/06 6:48 AM, Anonymous Anonimno said…

    U boj! U boj! Za život cvijeća svog!
    Ove godine ima nenormalno puno puževa. Ja sam mislila da je to povezano s vlažnim proljećem, no i poslije kad su one vrućine dobro osušile zemlju ima ih svugdje. Lijep pozdrav :)

     

Objavi komentar

<< Home