Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

27 lipnja 2006


J A G O D A
Jagoda pripada porodici ruža, a prvi put je uzgojena u Americi prije otprilike 250 godina. Zbog svog srcolikog oblika, jagoda je oduvijek bila simbol boginje ljubavi – Venere. Dali ste znali da prema legendi ako prepolovite jagodu i jednu polovicu date djevojci koja vam se sviđa da pojede i vi pojedete svoju polovicu ona će se zaljubiti u vas. Naravno to isto vrijedi i za drugu stranu. Požurite dok još ima jagoda! . Zbog svog srcolikog oblika, jagoda je oduvijek bila simbol boginje ljubavi – Venere. Jagoda je jedinstvena po tome što je jedina vočka koja nosi sjemenje na vanjskoj strani, a ne na unutarnjoj, a svaka jagoda ga ima prosječno 200 sjemenka. Iz tropa nam dolazi različito voče ali zato oni nemaju jagode.
Jagode sa šlagom……Odo ja !!!







3 Comments:

  • At 28/6/06 2:43 AM, Anonymous Anonimno said…

    Od jagode je samo bloja - šumska jagoda! ;)

     
  • At 28/6/06 3:39 PM, Anonymous Anonimno said…

    Njam Njaaammmm !!!!

     
  • At 28/6/06 4:15 PM, Anonymous Anonimno said…

    mmmm.. jagoda! ovakva, obična, bez ičega mi je najbolja.. takvu obožavam papati, ali ne volim je u kolačima, u jogurtu ili sok od jagode.. kao što kažeš - posebna sam.. ja to zovem čudna! :o) pusa!!

     

Objavi komentar

<< Home