Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

26 listopada 2006




Krizantema- biljka iz prošlosti za budućnost

Dolazi dan kada se sjećamo naših najmilijih kojih više nema. Dani su i cvjeta krizanteme. Nisam bila ni svjesna kakvu važnost je imao taj cvijet kroz povijest.

Dalmatinska krizantema. Biljka iz prošlosti za budućnost. Mi smo je doma skoro zaboravili a svijet vidi u njoj ključ zdrave budućnosti. Samljevena krizantema ili buhač uništava sve biljne i životinjske nametnike. Brzo se razgrađuje bez ikakvog štetnog učinka na toplokrvna stvorenja i ne ostavlja nikakav trag u tlu. Pitam se pa zašto se čeka, Treba je pustiti da raste. Ne zahtjeva zalijevanje nikakvu zaštitu od nametnika jer se sama brani. Treba je samo pobrati i načiniti prah a mi ga uvozimo u velikim količinama. Želimo li se baviti ekološkim uzgojem zdrave hrane trebat će nam dalmatinska krizantema (buhač).Dalmacija u proizvodnji buhača je dominirala do Prvog Svjetskog Rata, a nakon toga dominaciju preuzima Japan.

Slijedi krizantema cvijet ljubavi i poštovanja.


Citat iz knjige.

Ah, te supruge

Brak je zajednica u kojoj

dvoje ljudi prihvaća

međusobno

mijenjanje navika.




4 Comments:

  • At 27/10/06 2:34 PM, Anonymous Anonimno said…

    Priblizavaju se Svi Sveti i Dusni dan...pamtim je po tome sto je uvijek u buketu ili ikebani za groblje...a zapravo ne znam zasto, , prekrasan mi je njen civjet...

     
  • At 27/10/06 10:14 PM, Anonymous Anonimno said…

    Dugo me nije bilo ovdje. došla sam vas pozdraviti. Žao mi je da se sad kad sam bliže još manje družimo ali o tom nekom drugom prilikom. Nadam se da ste u međuvremenu riješili probleme oko svog fotića i da su ove prekrasne slike rezultat vaše ljubavi prema fotografiji. Veliki, veliki pozdrav!

     
  • At 29/10/06 8:11 AM, Anonymous Anonimno said…

    Dobro jutro, zelim ti lijep i uspjesan dan....inace an blog. hr imamo problema oko ostavljanja komentara, zato, ako me nema, tehnika je zakazala....

     
  • At 29/10/06 4:06 PM, Blogger Ksenija said…

    Dalija draga, nema problema meni je drago da se javiš.Pozdrav ti.

     

Objavi komentar

<< Home