Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

31 listopada 2006














Došli su dani kada se prisjećamo naših najmilijih koji više nisu među nama. Dušni dan 2.studenog počeo se obilježavati od početka 11. stoljeća Dan kada se prisjećamo naših najmilijih kojih više nema . To je dan štovanja mrtvih. Hoćeš nećeš budi razmišljanje o prošlosti. Pa i smisao ovog blagdana je da se mislima približimo onima koji su otišli. Sjednimo ovih dana sa svojom familijom i sjetimo se onih kojih nema . Izvadimo fotografije iz kutije na kojoj se sigurno nakupila prašina. Sjetimo se smiješnih situacija koje smo dijelili zajedno. Probajmo se sjetiti i savjeta ako ih je bilo. Možda smo zajedno pjevali ili bili ljubomorni.Jednostavno pričajmo doživljaje i tada ćemo biti opet zajedno i shvatit da su oni i dalje u našim srcima i mislima.

Vjernici, upalimo svijeće i pomolimo se za naše najmilije.


1 Comments:

  • At 2/11/06 8:55 AM, Anonymous Anonimno said…

    Hvala ti na ovom divnom postu...danas je Dusni dan... Jucerasnji danasnji dan, posebno su mi sjetni i tuzni, ali zivot ide dalje....Dobro jutro, zelim ti lijep i uspijesan dan....

     

Objavi komentar

<< Home