Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

29 ožujka 2006






JARILO Personifikacija proljeća. Bog proljetne vegetacije i plodnosti. U jednoj priči on je sin Daboga i Lade. Na Ladinu zapovijed on otvara vrata neba i silazi na Zemlju donoseći proljeće, vraća se na nebo na kraju ljeta. Jarilo je mladić izuzetne ljepote, nosi krunu napravljenu od poljskog cvijeća i svežanj klasja u rukama.

Razmišljala sam koji cvijet da stavim danas i dolaskom iz vrta gdje me općinilo proljeće ovo je bio naj izbor.Probudila sam se u kišno jutro i ne razmišljajući da je to dobro za zemlju, pročitala sam pjesmu na blogu , „ Mirisni tragovi u meni „ tražeći raspoloženje. Kako je to bilo sebično! Shvatila sam kad je sunce pustilo svoje zrake po vrtu. Ljudi znaju reći; Gleda kako trava raste. Ima istine u tome. Ja sam gledala kako cvijeće raste. Narcise su stidljivo pokazale svoje glavice i raširile suknjice na suncu diveći se svojoj ljepoti a ljubičica samo što nije otvorila latice. Znam iznenadit će me sutra ujutro svojom mirisnom ljepotom. Šafran i jaglac sam ubrala za Vas

2 Comments:

  • At 30/3/06 8:54 AM, Anonymous Anonimno said…

    Kako lijepo izgleda ovaj narcis, i kako je uopće lijepo vidjeti cvijece, na zalost, ja sa prozora vidim samo beton, to je cijena zivota u gradu. I hvala ti sto uzivas i osvjezavas se citanjem mojih stihova, Velika mi je to cast. Dobro ti jutro i jos bolji dan zelim...

     
  • At 30/3/06 2:32 PM, Blogger Ksenija said…

    HvalaTi na posjeti i komentaru, dođi mi opet.

     

Objavi komentar

<< Home