Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

06 travnja 2006









Jedna mala djevojčica meni jako draga bila je na mom blogu i darovala mi pjesmicu.
Zato sam odlučila da ja njoj darujem jedan dan svog bloga. Bit će mi drago da i vi uživate u pokušajima male pjesnikinje.

Mala visibaba

Visibaba je cvijetić mali,
Bijele latice ima.
Stabljika joj je dugačka.
Vjetar njiše bjelu glavicu.
Ona zvoni cin-don.

Dorotea Corelj

3 Comments:

  • At 6/4/06 9:07 PM, Anonymous Anonimno said…

    Vidim da napredujete velikom brzinom i super se snalazite. Samo tako naprijed. Lijep pozdrav

     
  • At 7/4/06 7:27 AM, Anonymous Anonimno said…

    Ma krasno, za Doroteu i za tebe, bas prekrasno. I znas, visibaba, podsjetila me na snijezni pokrivac, a jutros je osvanuo ovdje, kod mene. Dobro jutro i ugodan dan ti zelim...

     
  • At 7/4/06 9:10 AM, Blogger Ksenija said…

    Cvjetak trudim se koliko god mogu, znaš ja sam u godinama kad se brzo uči i još brže zaboravlja.



    Dunjo mirisna uživaj u zadnjim snježnim danima ako ti dosadi dođi među cvječe.

     

Objavi komentar

<< Home