Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

19 lipnja 2006

GLORY DAY
R U Ž A

Koji je cvijet ljepši orhideja ili ruža? Razmišljala sam kako da napišem ruža kraljica cvijeća a isto tako mi je draga orhideja. Ma, zašto da izdvajam neki cvijet, jer na primjer i ovaj mali bijeli cvjetić koji onako veselo trći po mom blogu. Isto je tako lijep i drag. Dobro, slažem se ruža je nešto posebno, Ali pobogu mi smo je izdvojili mi smo joj dali taj epitet kad je stigla iz Japana u naše podneblje. Kada je dragi svojoj voljenoj donio ko krv crvenu ružu, pa to je značilo, volim te, ali oprosti mi ja sam pogrešio
Ružina ulja spravljana su još u starom Egiptu i
Rimu.
Ruža nas osvaja svojim mirisom i ljepotom ali ne treba zaboraviti ima trn ako se zanesemo on nas vrati u stvarnost.
Kad vidite ružu instinktivno stavljate nos nad nju da je pomirišite. Ima ih nekoliko tisuća vrsta, Mirisnih i manje mirisnih na uštrp križanja radi ljepote. Ako želite po zimi osjetiti miris ruža, Skupljajte latice mirisnih ruža i slažite u staklenku, red latica pa red sli i dobro zatvorite. Po zimi otvorite staklenku na sat dva i cijela soba če vam mirisati. Pušači za vas ovo ne vrijedi.

TRADITION

















MAINZER FASTNACHT

1 Comments:

  • At 20/6/06 12:39 PM, Anonymous Anonimno said…

    I ja ružu doživljavam nekako "izdvojeno" od sveg ostalog cvijeća. Znam da je to stereotip, pomalo i kič jer predivna je svaka biljna raznolikost. Imam 15 ruža u vrtu i svaka ima svoj zasebni prostor. U svojoj neposrednoj blizini one vole samo sunce i njegovanu travu oko sebe!
    Ona prva ruža na tvojim slikama je možda i najslavnija svjetska ruža pod imenom Glory day.
    Mi je imamo preko 30 godina.

     

Objavi komentar

<< Home