Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

29 lipnja 2006

H O R T E N Z I J A

Dobila je ime po Francuskinji Hortense Lepaute saputnici francuskog botaničara Commersona
Na njegovom naučnom putovanju 1767 g. Donesena je iz Kine i Japana.


Eto i to se desilo da ne znam ništa više o ovom cvijetu, nemam čak ni ideju šta bi vam više napisala pa zato ču nadopuniti sa zgodnim uzrečicama.


"Čuda se ne događaju u suprotnosti s prirodom, nego samo s onim što mi podrazumijevamo pod prirodom." (Sv. Augustin)

"Bogati su oni koji nemaju želja, a prosjaci su oni koji stalno hoće imati još više." (Diogenes)

"Zbog jedne riječi čovjeka često smatraju mudrim, a zbog jedne riječi često ga smatraju glupim. Uistinu moramo dobro paziti što govorimo." (Konfucije)

4 Comments:

  • At 29/6/06 10:49 PM, Anonymous Anonimno said…

    Pozdrav Ksenija, kako vi prezivljavate ove vrucine? Eto mene nema puno, ucim, dao sam pismeni zadnjeg ispita, jos usmeni i gotovo ucenje zauvijek :) Saljem puno pozdrava, sav sam skuhan uf :(

     
  • At 30/6/06 1:10 PM, Anonymous Anonimno said…

    Šaljem jedan lijep pozdrav...

     
  • At 30/6/06 1:23 PM, Blogger Ksenija said…

    Extion kako je to ljepo za čuti,iskreno se radujem. kad daš još taj ispit dobro načuli uši i čut češ kako ti je pao kamen sa srca (šala mala). Vručine podnosim jako dobro, a zimu ne, sva se ukočim i ne mogu ništa raditi dok se ne ugrijem.

     
  • At 1/7/06 1:44 PM, Anonymous Anonimno said…

    Da tu smo na istom jer i ja zimu ne podnosim, najvise se mrzim po zimi buditi rano ujutro kad je hladno :/ Zapravo sam sasvim druga osoba u zimi i u ljeti, po zimi sam stalno doma, zatvorim se u sebe, nisam toliko komunikativan i humoristican kao preko proljeca i ljeta. Volim za sebe reci da i ja spavam zimski san :) Pozdrav!

     

Objavi komentar

<< Home