Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

02 rujna 2006

Macroglossum stellatarum je naš "kolibrić"

Možda se neki i sjećaju kad sam predstavila našeg malog „kolibrića“,. Kad sam postavila pitanje. Dali tko poznaje ovo malo slatko stvorenje koje izgleda kao kolibrić? Danas sam saznala čitajući jednu reviju jako škrte podatke. Riječ je zapravo o malenom leptiriću zvanom Macroglossum stellatarum koji u prolječe sa juga Evrope migrira prema sjeveru. Za toplih godina stiže
Čak i do Velike Britanije i južne Skandinavije. Tekom ljeta oblijeće petunije, Lantane, kako se vidi na mojoj slici klinćeke i druge biljke sišući nektar sa svojim dugačkim rilom. Ako želite leptire u svojoj blizini sadite medonosno cviječe


4 Comments:

  • At 3/9/06 8:46 AM, Anonymous Anonimno said…

    Dobro ti jutro i neka ti cijeli dan bude ugodan, lijep i uspjesan...hvala ti od srca na lijepim komentarima na mom blogu i podrsci koju mi ti itvoj suprug dajete...

     
  • At 4/9/06 12:49 AM, Anonymous Anonimno said…

    Superbravo na fotkama i informaciji o "našem kolibriću"! I ja sam nedavno pronašao mnoga imena cvjetića o kojima nisam puno znao (zaviri ponovo na moj flick-r!)

     
  • At 4/9/06 5:55 PM, Anonymous Anonimno said…

    nisam niti znala da postoji ovaj nas kolibric...hvala na informaciji, a i uspjeal sam ga eto, i vidjeti, kod tebe na fotkama...Lijep ti i uspjesan ostatak dana zelim...

     
  • At 6/9/06 9:16 AM, Anonymous Anonimno said…

    Lijep i uspjesan dan ti zelim....i hvala ti za lijepe komentare na mom blogu....

     

Objavi komentar

<< Home