Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

28 srpnja 2006

P O D A R A K
Tradescantia x andersoniana 'Osprey'
Ovaj cvijetić sam otkrila skoro pa u travi. Tako je sitan, a takav sklad boja. Gledajući ovaj cvijetak pomislila sam. Pa on mi zapravo kazuje kako da uskladim boje kod odijevanja. Želite se odjenuti i ako izaberete ove boje zajedno, sigurno nečete pogriješiti. Zašto ne bi bila bluza kao sredina cvijeta. Suknja kao latice a ogrlica poput prašnika. Može i neki drugi redosljed. Moje je mišljenje da treba samo slijediti prirodu u svim segmentima života i nećete pogriješiti.
Ovo je moj ljubimac.

4 Comments:

  • At 26/7/06 12:29 AM, Anonymous Anonimno said…

    Zaboravila si još samo za cipele napomenuti ;) One bi svakako trebale biti zelene! :))) A zašto ne? Inače, cvijetak je neodoljiv (i svaki put kad ga vidim sjetim se tebe ;)

     
  • At 26/7/06 9:33 PM, Blogger Ksenija said…

    Čovječe pa ti si "živ"? Pa kako te nebi podsjetio na mene kad si se namučio da ga nanižeš na moj kursor.Drago mi je da si se oglasio.

     
  • At 28/7/06 10:54 AM, Anonymous Anonimno said…

    ej! gotova kupaonica?
    ja sam ovaj tjedan u maloj gužvi, ali vjerujem da ću sljedeći opet laganini..
    pozdraw i velika pusa! :o)

     
  • At 28/7/06 9:53 PM, Blogger Ksenija said…

    Zagi, završni radovi su u tjeku pa i ja sa blogom po malo.Cmok i bog.

     

Objavi komentar

<< Home