Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

29 listopada 2006


Krizantema – cvijet ljubavi i poštovanja.

Uvriježeno je da krizantema svojim nježnim laticama ukrašava grobove naših najmilijih zato jer je cvijet jeseni. Drugima je draže mišljenje da je krizantema cvijet ljubavi i poštovanja prema onima kojih više nema. To su joj dodijelili u Belgiji i Austriji. Drugdje u svijetu smatraju je cvijetom radosti i dugovječnosti. Kinezi su je otkrili još u 15. stoljeću prije Krista i strogo čuvali znanje o njenoj ljekovitosti. U Japanu su tek u 8. stoljeću upoznali krizantemu i zaljubili se u taj cvijet.
Krizantema u Japanu postaje nacijonalni cvijet i kraljevska obitelj ga stavlja na svoj pečat. Vremenom postaje glavnim motivom prestižnog odličja viteza, koje i danas dodjeljuje car Akahito
Čim je uzgojeno 16 vrsta postala je ponos mnogih vrtlara. Ona je inspiracija pjesnicima, slikarima koji je stavljaju na porculan a meni najljepše na svilu.


Još zanimljivosti u nastavku.



Citat iz knjige.
Ah, te supruge.

Brak je najveća sreća
na svijetu ako je zasnovan
na potpunom razumjevanju

4 Comments:

  • At 30/10/06 11:49 PM, Anonymous Anonimno said…

    Krizantema me oduvjek fascinirala svojom bogatom raznolikošću boja i oblika. Čak i njen miris, mnogima odbojan, meni je nadasve jedinstven!
    Lijepo si je predstavila u njenom društvenom i povijesnom kontekstu a ja ću sada (naravno) dodati još jednu malu zanimljivost. Jeste li znali da i na našim domaćim livadama u svibnju cvate prava krizantema? Doduše, to je ipak samo rođaka ovoj veličanstvenoj, no ipak... Ime joj je Chrisanthemum leucanthemum i kad pogledate njenu sliku čudit ćete se beskrajno kako to niste znali ;)

    Slika domaće krizanteme je ovdje:
    http://www.flickr.com/photos/svantevid/145263849/

     
  • At 31/10/06 1:38 PM, Blogger Ksenija said…

    Dragi moj prijatelju drago mi je da si se konačno javio i hvala za link one prekrasne krizanteme. Volila bi da mogu imati tu sliku za blog a nisam sigurna dLI SMIJEM POSUDITI.Treba mi za sutra i to mi je kasno za pitati.Onaj tvoj komentar sa gumbom za reset me nasmijao do suza.Dođem ja na tvoj drugi blog pa ništa nova a sada i dem vidjeti na, ma spetljala sam se. kada se odpetljam tipkamo se.

    P.S. Hvala na lijepim rijećima za moje pisanje!!! Pozdrav tebi i Gogi

     
  • At 31/10/06 7:12 PM, Anonymous Anonimno said…

    Naravno da smiješ posuditi sliku! Ti si to lijepo kulturno pitala a jesam li ja pitao cvijet smijem li ga slikati? ;)))

     
  • At 31/10/06 9:07 PM, Blogger Ksenija said…

    To samo ti znaš? Ja svakom cvijetu kažem da ide u bjeli svijet. Hvala ti na dozvoli Upotrebit ću ga trečega i na svom drugom blogu http://www.ksenija.bloger.hr/Eto otišla ja u izbjeglice. Htjela sam ovaj blog ugasiti ali kada vidim od kuda sve ljudi dolaze nemam srca to napraviti.Imam komentar tamo gore ispod mog profila na engleskom pa se zafrkavam da on tepa meni hao cvijetiću i kako da ugasim ovaj blog.Još nisam stigla do tvog bloga

     

Objavi komentar

<< Home