Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

15 studenoga 2006















TISA

U mom rajskom vrtu raste tisa. Još je jako mlada ima par godina a šta je to prema tisuću i nešto. Sporo raste a može narasti do 15m sa stablom promjera od 1.m na dalje. Razmišljam kako bi je zaštitila da je netko ne posječe. Zaštitila se ona tako da je otrovna .Svi njeni dijelovi osim (arilus) sitan plod crvene boje nije otrovan. Zna ona da se plod mora dalje sijati pa dozvoljava da ga ptice pojedu. Listići kao iglice ostaju na grani 4 do 5 godina. Tisa je kvalitetno drvo koje dugo traje pa kako god bila otrovna ne može se obraniti od čovjeka. Zakonom je zaštićena 9. svibnja 1969. godine. Znam da će se na ovom mjestu jednog dana graditi, pa kako je zaštititi ? Danas malo tko poštuje zakon. Razmišljam da ispred njenog stabla nekako zabetoniram ploču na kojoj bi pisalo koliko je stara da je zaštićena pa da je ne diraju i tako još 994. godine .Fascinantno je imati takvo stablo u svom okruženju i znati da ima mogućnost takve dugovječnosti.

-------------------------

Citat iz knjige
Ah, te supruge.

Nemoj preoštro suditi o
slabostima svoje žene.
Kad ih nebi imala, možda
sada nebi bila tvoja žena


1 Comments:

Objavi komentar

<< Home