Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

08 srpnja 2006


B U M B A R

Mojim mladim susjedima je godišnjica braka, razmišljala sam da im kupim nešto. Ma ne, odlučila sam. Napravit ču im tortu, imam cvijeća u vrtu i riješila sam veliki problem a i majstori su završili sa izmjenom radijatora tako sam i ja završila sve poslove jedne Pepeljuge . Stavila sam mlijeko da zakuha kako bi napravila kremu. Tko je kuhao mlijeko zna da ono voli iskipiti pa sam ja odlučila da dežuram. Zagledala sam se kroz prozor i na betoniranom djelu ugledala nešto kao naslikani cvijet, pa to su mi ostavili svoju umjetnost majstori koji su varili cijev. Pa to leti bumbar!!! Nedavno sam ćitala da mi uvozimo bumbare. Brzo fotič u ruke, pa gdje su ključevi? Izletila sam bez krila, bome i bez Red Bulla. Slikala sam ga u gladioli i morala slijediti do djeteline, pa tako sve dalje dok ga nisam izgubila. A kad sam već vani naišla sam do ljiljana koji je viši od mene i tako sam se zaigrala. Kad sam sa fotičem zaboravim na vrijeme. A mlijeko? Pečeno i to reš da reš, crno. Ribam ja i sve si mislim dali se isplatilo truda. PA ZNATE VI KAKO IZGLEDA BUMBAR. Ali ovaj je sigurno uvozni.











Umjetnost varioca

6 Comments:

  • At 9/7/06 6:48 PM, Anonymous Anonimno said…

    Ha,ha! Pčelica Maja je za tebe me medvjed Brundo ;))) A varioci su ti ostavili svoju metalik ružu!

     
  • At 10/7/06 9:02 AM, Anonymous Anonimno said…

    bumbar, mada ga se bojim, znam da nije tako opasan, cak je i bezopasniji od pcele...Dobro jutro, ugodan ti pocetak tjedna zelim

     
  • At 11/7/06 8:45 AM, Anonymous Anonimno said…

    ne volim ništa malog letečeg.. pogotovo još ako zuji.. uf..

     
  • At 11/7/06 8:56 PM, Blogger Ksenija said…

    Svantevud, meni je suđeno cviječe.

    Mirisdunje, hvala na lijepim željama.


    Zagi, meni je medeni kao da je od pliša.

     
  • At 11/7/06 10:33 PM, Anonymous Anonimno said…

    za tren se izgubi pojam o vremenu kad priroda ponese...
    nadam se da si uspjela oribati štednjak i naposljetku napraviti novu kremu...

     
  • At 15/7/06 10:29 PM, Blogger Ksenija said…

    Cvijetak sve sam uspjela i samo su ostala lijepa sječanja.

     

Objavi komentar

<< Home