Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

29 kolovoza 2006

S U N C O K R E T Uspijela sam ga slikati onako kako ga ja vidim.(kao sunce)


Suncokret je jednogodišnja biljka koja može doseći visinu i do četiri metra. Listovi su krupni, pojedinačni, s dugim drškama i srcoliki. Korijen mu je vlaknast i može poslužiti za izradu papira.
Zbog dubokog korijenja i sposobnosti da upije vodu i štetne tvari, suncokret se često koristi za čišćenje zagađenog tla (otpadnih voda, olova i radioaktivnih tvari).
Još 1.000 godina prije Krista suncokret su uzgajali sjevernoamerički Indijanci, mljeli sjemenke u brašno, dodavali u kruh. Maje su štovale suncokret kao simbol svjetlosti i plodnosti. Grci su suncokret posvetili bogu Heliosu (grčki bog sunca) Za mene je on prekrasan cvijet i želja mi je da se nađem na polju kada suncokret pozdravlja rađanje sunca. Probajte si zamislit da ste među cvjetovima koji su visoki skoro četiri metra a sam cvijet širine oko pola metra. Ne znam kako vi
ali ja se topim od miline. Suncokret je biljka sunca, znači života.

5 Comments:

  • At 30/8/06 8:54 AM, Anonymous Anonimno said…

    Prekrasan civjet...uviejk se okrece prema suncu...izvoru zivota, znaci i sam je zivot....Dobro ti jutro, pozdrav iz kisnog i hladnog Sarajeva....

     
  • At 30/8/06 10:00 AM, Anonymous Anonimno said…

    prekrasan je, pogotovo ovaj na slici, ovako čupav s mnogo latica...

     
  • At 30/8/06 6:14 PM, Anonymous Anonimno said…

    Ovaj je čak "malo previše lijep" (hibridni mislim). Onog klasičnog prvenstveno odlikuju ukusne sjemenke, no kao pravo sunce u vrtu i ovaj sasvim odgovara!

     
  • At 30/8/06 10:27 PM, Blogger Ksenija said…

    Mirisdunje hvala na posjeti.

    Cvijetak, to mi je bila želja da ga takvog snimim.


    Svant istina je da je to hibridni.
    Posijala sam pravi pa mi nije uspjelo i sad ču probati da to napravim jesenas.

     
  • At 31/8/06 10:14 PM, Anonymous Anonimno said…

    Lijepu i ugodnu noc ti zelim

     

Objavi komentar

<< Home