Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

12 studenoga 2006

















NAR

Sada je vrijeme kad se može kupiti nar, morgaj i neki ga zovu šipak porijeklom je iz Perzije. Ne znam dali i vama stvara problem kad ga primite u ruku. Ja na primjer razmišljam kako ču ga početi jesti. Dali ga treba oguliti i kako? Dali ga samo prerezati i vaditi koštice? Dali ga prerezati i cijediti sok pa ga jednostavno piti ? Pronašla sam podatak da su koštice zdrave. U Indiji koštice suše i melju pa prah dodaju u mesna jela da meso lakše omekša. Probala sam ga cijediti ali puno toga još dobrog ostane za baciti Koji god način se odabere dobro je da ga konzumirate jer je jako zdrav . Studije u zadnjih pet godina pokazuju da ima dobar učinak ako imate problema sa kolesterolom. Bogat je izvor kalija i sadrži magnezij, fosfor ,kalcij, željezo, bakar. Pa zato kako god ga počeli jesti ne možete pogriješiti. Ako živite u toplijim krajevima lijepi i zdrav ukras za vašu okućnicu. Ako ga kupujete na tržnici kao ja birajte ga tako da osjetite njegovu težinu i da je okrugli poput naranče. Plod možete čuvati do mjesec dana na hladnom mjestu a očišćen možete smrznuti i kao takav se može koristiti godinu dana

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Citat iz knjige

Ah, te supruge

Intuicija je kada žena kaže mužu

da je učinio nešto pogrešno prije

nego li njemu uopće padne na

pamet da to učini.




1 Comments:

  • At 15/11/06 1:15 PM, Anonymous Anonimno said…

    mmmm, kako si me sad podsjetila na moju Dalmaciju, kod nas ovakve sipke, a velikim zrnima zovu "konjski zub", joj, obozavam ih....lijep i ugodan dan ti zelim...

     

Objavi komentar

<< Home